Vi servicerer både små og store beredskaber, med og uden en frivillig stab. I får et system, der er sammensat ud fra jeres behov - med eller uden indberetning til Beredskabsstyrelsen. Overordnet set kan I blandt andet vælge følgende funktionaliteter:
Indberet ODIN-rapporter hurtigt til Beredskabsstyrelsen - med mulighed for at kræve godkendelse internt eller ej.
Med rapporterne i vores RMG C3 ODIN kan I lette administrationen ved at bruge lønberegneren, som automatisk kan udregne gældende mandskabstimer ud fra registrerede mandskabsdata på rapporterne.
Opnå et visuelt overblik over jeres udrykninger med BeredskabsGIS - med integration til jeres disponeringssystem og mulighed for visning på kort sammen med ABA-planer, kontaktinformationer, køreruter, streetview og brandhane-placeringer med mere. Til daglig brug og risikobaseret dimensionering (RBD).
I kan få BeredskabsGIS med eller uden opkobling til vores RMG C3 ODIN-modul.
Vil I også gøre data mere levende og forståelige? Så kan vi med Visualisering hjælpe jer med både at opnå et samlet overblik, men også dykke ned i detaljen med filtrerede grafer og tabeller. Direkte tilgængeligt i RMG C3, dynamisk opdateret.
Opnå et grafisk overblik - med diagrammer, tabeller og relevant filtrering - over blandt andet
(videoafspilning kræver accept af cookies - Cookies Ja / Nej)
Med Visualisering kan I zoome ind på detaljen ved nemt at udvælge de udrykninger med længste responstider. Hermed kan I se udviklingen over tid samtidig med fordelingen ud fra første meldings ordlyd og station. I kan også udvælge andre elementer, såsom specifikke køretøjer, hvormed det bliver nemmere at opnå indblik og dermed udpege fremtidige fokusområder.
Graferne vises ud fra jeres data i RMG C3 ODIN og vises og opdateres automatisk inde i C3.
Når krisen rammer gælder det om at være parat med det rigtige værktøj. Vi tilbyder enkel krisestyring, der giver et samlet overblik, og som kan bruges til større og mindre hændelser. Til indrapportering fra marken med computer, smartphone eller tablet - tilpasset det enkelte device - med mulighed for intelligent tovejskommunikation over flere kanaler.
Registrér hurtigt hændelser i én eller flere logs og send automatisk besked til de rette. Benyt præ-konfigurerede tjeklister til at sikre, at mandskabet når igennem de rigtige opgaver, med mulighed for ad hoc tilvalg og fravalg af kontroller.
I kan også få hjælp til fx munderings- og uddannelsesadministration, så I i tide kan bestille de nødvendige udstyrsstørrelser og holde styr på kursusdeltagelse, og I kan endda centralt modtage besked, når en uddannelse eller kørekort nærmer sig udløb. Personale kan selv tilgå og opdatere egne stamdata.
Vis jeres procedurebeskrivelser og kontaktoplysninger, og giv medarbejderne nem adgang til at vedligeholde deres egne kontaktoplysninger, såsom mail og telefonnumre.
Vi gør en dyd ud af at kunne integrere bedst muligt med andre systemer, som eksempelvis:
Vores system er af typen SaaS - Software as a Service, som på godt dansk betyder, at vi står for hostingen, og at I slipper for at skulle installere specifik software eller stå for serveradministration. I kan tilvælge præcis de moduler, der giver mening for jer. Vi hjælper jer naturligvis godt i gang med opsætning og implementering.
(videoafspilning kræver accept af cookies - Cookies Ja / Nej)
Beredskab 4K har været så venlige at lade os vise lidt rundt på deres platform. De har adgang til overblik, kortvisning over udrykninger og beredskabsrapportering - og krisestyring for deres ejerkommuner. Blandt andet!
Har I behov for krisestyring, ODIN-integration og ressourceadminstration? Eller skal I have en anden kombination? Vi kan sammensætte en løsning til jeres behov.
Indberetningsmodulet benytter integration med jeres disponeringssystem, samler data, og gør det nemt.
Designet specifikt til beredskaber. Overblik over udrykninger, indsatsplaner m.m. – med streetview, visning og direkte redigering af relevant info - fx vandforsyning, nøglebokse og meget andet. Med eller uden opkobling til vores ODIN-modul – også til jeres risikobaserede dimensionering (RBD).
Prædefinerede geokodede adresser giver hurtig tilgang til at definere områder og tilføje egne data.
RMG C3 Visualisering giver jer overblik med nem filtrering - indlejret i dashboards
For beredskaber:
For andre moduler - eksempler:
Modul til at rapportere, håndtere og opfølge på alle typer af hændelser, uheld, afvigelser eller anbefalinger. I får let adgang til aftalte procedure- og arbejdsgangsbeskrivelser.
Gør det muligt på samme tid at overvåge og arbejde på flere niveauer af information vedrørende en given situation.
Skab hurtig kontakt ved krisesituationer eller planlagte begivenheder.
Information - Alarmering - Evakuering - Mobile medarbejdere.
Vi har over 20 lokale telefonnumre registreret over hele verden for at sikre modtagelse og afsendelse af svar ved brug af telefoni.
Få et fælles grundlag for beslutninger ved hurtig samling af relevante personer.
Statusmøde - Krisesituation - Ad hoc direktions- og bestyrelsesmøde – Projektmøde – Informationsmøde.
Bestil i tide de nødvendige udstyrsstørrelser og hold styr på kursusdeltagelse. Modtag centralt besked, når en uddannelse eller kørekort nærmer sig udløb. Hold styr på udførte serviceopgaver udført af jer eller en ekstern partner.
Hér får I et dynamisk modul, der følger jeres behov for styring og kontrol af aktiver.
Alle typer af aktiver kan administreres – fx personer, biler, udstyr, bygninger, uddannelse, funktioner mv – men også sammenhænge mellem mennesker og ting, så mulighederne er mange.
Modulet opsættes med de ønskede aktivtyper, så man opnår det optimale udgangspunkt for den fremadrettede administration. Opnå overblik gennem registrering af sammenhænge og automatiske notifikationer, når fx en medarbejder registreres som deltager på et kursus.
I får i RMG C3 en nem registrering og håndtering af både planlagte og ad hoc serviceopgaver – udført af både interne og eksterne aktører.
Serviceopgaverne kan automatisk tilføjes fra andre systemer, fx disponeringssystemer, eller andre systemer med en åben API-struktur.
Det er således muligt at arbejde videre med disse opgaver i RMG C3 samt registrere manglende udførsel eller opfølgning.