Både små og store industrivirksomheder bliver udsat for kriser og andre hændelser, der gerne skal håndteres så målrettet og enkelt som muligt. Vi skræddersyr systemet, så det passer til jeres behov.
Vores større industrikunder bruger os primært til incident reporting, dvs. indberetning af kriser og hændelser i et lukket forum, med dertilhørende konferencekald og massekommunikation. Et dashboard hækler de anbefalede moduler sammen og giver ledelsen overblik og beslutningsstøtte. I kan sætte kontroller op, der passer til de forskellige typer af incidents med mulighed for ad hoc-tilføjelser og fjernelse af opgaver, og I kan niveaudele adgangen, så nogle ingen adgang har, andre blot har læseadgang, mens andre igen kan administrere incidents og/eller opgaver.
Vores system er af typen SaaS, som på godt dansk betyder, at vi står for hostingen, og at I kan tilvælge præcis de moduler, der giver mening for jer. Vi hjælper jer naturligvis godt i gang med både opsætning og implementering.
Vi gør en dyd ud af at kunne integrere bedst muligt med andre systemer, som eksempelvis vores massekommunikation, der kan både afsende kommunikation og efterfølgende modtage respons og vise strukturerede svar i systemet. Vi har også integration op mod offentlige styrelser, serviceleverandører m.m.
Carlsberg har i en årrække brugt vores krisestyringssystem, hvilket kom dem til stor hjælp under Corona-krisen. Læs mere om deres erfaringer i en annoncørbetalt artikel i Børsen.
Gør det muligt på samme tid at overvåge og arbejde på flere niveauer af information vedrørende en given situation.
Skab hurtig kontakt ved krisesituationer eller planlagte begivenheder.
Information - Alarmering - Evakuering - Mobile medarbejdere.
Vi har over 20 lokale telefonnumre registreret over hele verden for at sikre modtagelse og afsendelse af svar ved brug af telefoni.
Få et fælles grundlag for beslutninger ved hurtig samling af relevante personer.
Statusmøde - Krisesituation - Ad hoc direktions- og bestyrelsesmøde – Projektmøde – Informationsmøde.