Vi servicerer både små og store kommuner med vores skræddersyede software.
Vi tilbyder software, som hjælper jer med så enkelt og simpelt som muligt at navigere i både krisetid og daglige opgaver ud fra jeres behov. Vores system er af typen SaaS, som på godt dansk betyder, at vi står for hostingen, og at I kan tilvælge præcis de moduler, der giver mening for jer. Vi hjælper jer selvfølgelig godt i gang med opsætning og implementering.
I kan få hjælp til aktiv- og forsikringsstyring ift. tingskader og arbejdsskader, men også krænkelseshåndtering. Til både central og decentralt indrapportering. Eksterne parter kan om ønsket også få adgang til at adminstrere eller blot tilgå udvalgte områder.
I har på centralt hold fuld adgang til jeres skadesdata og kan dermed bruge statistiske værktøjer til at blive klogere på jeres skader, udpege indsatsområder og identificere udsatte steder. I har også mulighed for at få skaderne vist på et kort for bedre at kunne forebygge skader i fremtiden.
Når krisen rammer gælder det om at være parat med det rigtige værktøj. Vi tilbyder enkel krisestyring, der giver et samlet overblik, og som kan bruges til større og mindre hændelser, med mulighed for relevante kontroller og tjeklister ift. den enkelte hændelse. Til indrapportering fra marken med computer, smartphone eller tablet - tilpasset det enkelte device - med mulighed for intelligent tovejskommunikation over flere kanaler.
Vi gør en dyd ud af at kunne integrere bedst muligt med andre systemer, så fx i forbindelse med arbejdsskader kan vi tilbyde nem integration med EASY, og vi kan sende både kommunikation ud og modtage det i systemet til eksterne former, såsom mails og SMS'er.
Gennem et abonnement på software slipper man for server- og klient-administration. Ofte, som i vores tilfælde, så tilgår I blot data og software gennem en browser, og I kan udvælge separate moduler, der passer til jeres behov.
Gør det muligt på samme tid at overvåge og arbejde på flere niveauer af information vedrørende en given situation.
Skab hurtig kontakt ved krisesituationer eller planlagte begivenheder.
Information - Alarmering - Evakuering - Mobile medarbejdere.
Vi har over 20 lokale telefonnumre registreret over hele verden for at sikre modtagelse og afsendelse af svar ved brug af telefoni.
Få et fælles grundlag for beslutninger ved hurtig samling af relevante personer.
Statusmøde - Krisesituation - Ad hoc direktions- og bestyrelsesmøde – Projektmøde – Informationsmøde.
Hurtig, let og enkel måde at administrere forsikringsskader og/eller arbejdsskader.
Giver mulighed for registrering af krænkelser, voldshandlinger - både verbalt og fysisk - eller interne hændelser.
Målret indsatsen og forebyg bedre med ForsikringsGIS.
Identificér udsatte områder. Hvor foregår der mest hærværk? Hvilke steder registreres flest køretøjsskader? Hvor forekommer de mest omkostningstunge skader?
På det dynamiske kort kan I sammen med skaderne få vist placering af skoler, plejehjem, alarmcentraler m.m., kontaktinformationer og indsatsplaner for de forskellige lokationer. Samt placering af tv-overvågning og andre anlæg.
Forsikringsskaderne anmeldes i RMG C3. Ved tilføjelse af ForsikringsGIS får I et geografisk overblik over de lokationer, der fylder mest i skadesbilledet, og dermed får den centrale ledelse det optimale beslutningsgrundlag for, hvor det er vigtigst at sætte ind.
Med kortvisningsmodulet kan I vælge data-lag til og fra, så fx hærværk kan separeres fra bilskader, og I kan klikke direkte videre til den enkelte anmeldelse eller de tilknyttede kontaktinformationer, indsatsplaner m.m. Alarm- og vagtpatruljer kan få vist tegninger, nødvendige kontaktoplysninger osv., hvilket vil gøre deres indsats mere effektiv.
Med det geografiske overblik samles tingskader, lokationer og yderligere information på samme kort. Hermed får I et velfunderet beslutningsgrundlag for fremtidige forebyggende indsatser, såsom opsætning af kameraer og alarmer, yderligere SSP-samarbejde, patruljering og andre tiltag.