Carlsberg

Håndtering af kriser og alvorlige hændelser på daglig basis

Carlsberg Breweries A/S havde også inden COVID-19 krisen organisation og system klar til håndtering af små og store kriser. Det kunne være en alvorlig arbejdsulykke, en brand på et bryggeri eller en udefrakommende begivenhed som et jordskælv eller en oversvømmelse til fare for vores menneskelige eller fysiske værdier.

Carlsberg har med sin krisestrategi - og vores system til hændelsesalarmering, registrering og rapportering – sikret sig, at de kan reagere hurtigt og effektivt på både store og små hændelser.

Søren Boy Lindholm, der er Head of Crisis Management i Carlsberg, har udtalt sig om deres oplevelse af pandemien og organisering i vores annoncebetalte artikel i Børsen. Klik hér for at læse den.

”Vi vil helst brygge øl, men vi skal kunne skifte ka­sket­ten ud og brygge øl med den ene hånd og lave ef­fektiv krisestyring med den anden hånd. En slags dag­lig drift, bare på steroider, om du vil,” lyder det fra Søren Boy Lindholm, der er Head of Crisis Management i Carlsberg.