Dashboards kan fungere som en samlende portal eller som et dyk ned i et område. Dashboards kan overordnet sættes op til at være:
Dashboards sammensættes ud fra en vifte af widgets og kan give et samlet overblik med fx nyheder og overordnet status eller gå i dybden med fx krisestyring eller visualisering af relevant data.
Du har adgang til de funktionelle dashboards fra din smartphone, tablet eller computer, og de er brugs- og designmæssigt tilpasset det enkelte device. Definér selv jeres farvetemaer eller brug et af de prædefinerede designs. Anvend ét eller skift mellem mangfoldige dashboards, afhængigt af jeres behov.
Til kriser og større hændelser. Kan bruges på smartphone, tablet og computer, tilpasset det enkelte device, med rollebaseret styring. Med krisestyringsdashboards får I både kernefunktionalitet, såsom supportdokumentation, samt hændelsesaktivering og overblik over relevante, verserende hændelser.
Tryk hurtigt på knappen og send automatisk information til de rette med "Hændelsesaktivering". Hændelsestypen kan være præ-konfigureret, eller I kan vælge en fleksibel opsætning afhængigt af behov.
Få et overblik over verserende hændelser, som er relevante for dig, med hurtigt indblik i seneste aktiviteter, såsom antal konferencekald og kommentarer. Fra overblikket kan du gå i dybden på den enkelte hændelse - med et fokuseret overblik. Opdatér hurtigt status, vedhæft filer og dyk ned i hændelsesforløbet.
I kan tilføje prædefinerede opgaver afhængigt af hændelsestype for at sikre jer, at I får udført de relevante kontroller og opgaver i forbindelse med hændelser og kriser af et generelt format. Med mulighed for at tilføje yderligere ad hoc-opgaver, men også at fravælge prædefinerede opgaver, som ikke viser sig at være relevante i den specifikke situation.
Giv kun læseadgang til dem, der skal bruge det, og lad andre stå for aktivering, opsætning og arkivering af hændelser med den rollebaserede adgang, som vi giver mulighed for.
(videoafspilning kræver accept af cookies - Cookies Ja / Nej)
(videoafspilning kræver accept af cookies - Cookies Ja / Nej)
RMG C3 Visualisering giver jer overblik - som er indlejret i dashboards - over blandt andet
Det er også muligt at bruge andre data fra RMG C3 - og andetsteds fra, fx
Listevisning af nyheder med mulighed for billede. Brug rolleadministration til at håndtere, hvem der må tilføje, rette eller blot se nyheder. Det er også muligt at få vist nyhederne i en dynamisk karrusel (mod merbetaling).
Dokumentbibliotek med drag-and-drop upload, forhåndsvisning af billeder og detaljer, geo-tagging til visning på kort m.m. Kan bruges bredt til fx procedurebeskrivelser, kontaktinformation og værdiredningsplaner, hvor hver dokumenthåndterings-widget kan tilpasses de forskellige kategorier, så man sikrer relevant, tilpasset information til den enkelte visning.
Man kan definere knapper, der giver adgang til yderligere intern eller ekstern information. Med mulighed for ikon på knappen for en gavnlig brugeroplevelse.
Til praktisk og designmæssig brug. Indsæt et statisk billede, såsom et logo, eller en video til afspilning. Mulighed for at tilføje informerende tekst på selve dashboard’et.
Vis nemt indholdet fra et RSS-feed, såsom eksterne nyheder eller vejr, på et dashboard.
Håndtér hændelser på smartphone, tablet og computer, tilpasset det enkelte device, med rollebaseret styring. Kan understøttes med kernefunktionalitet, såsom nyhedsvisning og procedurebeskrivelser.
Få en oversigt over dagligdags eller større hændelser. Med et hurtigt tryk på knappen oprettes en hændelse, og information sendes automatisk til de rette. Præ-konfigureret eller fleksibel opsætning ift. indhold og modtagere afhængigt af behov.
Garageskærme, informationsskærme, udkaldsskærme - kært barn mange navne. Med vores infoskærme får I relevant og opdateret information på én eller flere skærme. På vores infoskærme kan blandt andet indgå:
Kan suppleres med en eller flere kernefunktionaliteter, såsom RSS-feed eller nyhedsvisning.
Se en liste over de seneste udkald. Kan konfigureres til at vise fx de seneste 10 alarmer på en liste.
Vis jeres GIS-kort (BeredskabsGIS eller ForsikringsGIS) som en del af indholdet på et dashboard.
Se, tag og afgiv roller med vores nye rollestatus. Få dermed et hurtigt overblik over, hvem der står for hvad for indeværende. Til steder i organisationen, hvor rollebesætningen skifter.
Indberet fejl på fx køretøjer og andet udstyr og send automatisk besked til rette vedkommende. Få overblik over fejlmeldt udstyr for at blive klogere på tilstand af udstyr, benyttelse og eventuel snarlig udskiftning og uddannelse i brug.
Definér selv frit kategorier og lokationer og de tilknyttede værkstedsansvarlige. Valgmulighederne filtreres dynamisk i indtastningen.
Få vist jeres nyheder i en dynamisk opdateret karruselvisning, fx på jeres stationsskærm eller infoskærm