Enkel og effektiv krisestyring

RMG C3

Få større sammenhængskraft selv i komplekse og større organisationer

RMG C3 Krisestyring håndterer al den fornødne kommunikation for jer i forbindelse med en krise eller alvorlig hændelse. Hold alle jeres relevante interessenter - på tværs af organisationen - i loopet med automatiske telefonopkald, SMS'er, emails og app notifikationer. Til alle i organisationen eller til udvalgte grupper/individer. I hjælpes til sammenhængskraft, når krisen kradser - selv som en større eller kompleks organisation.

Intuitiv krisestyringssoftware til nem implementering

I får et moderne og enkelt interface, der sikrer jer en intuitiv brugeroplevelse, og platformen er under løbende udvikling. Det bliver enklere for jer at gøre opmærksom på og arbejde med en hændelse, så jeres brugere kan være selvkørende med et minimalt niveau af introduktion - fra dag ét.

(videoafspilning kræver accept af cookies - Cookies Ja / Nej)

Krisestyring med overblik

Når krisen rammer gælder det om at være parat med det rigtige værktøj. Vi tilbyder enkel krisestyring, der giver et samlet overblik, og som kan bruges til større og mindre hændelser. Til indrapportering fra marken med computer, smartphone eller tablet - tilpasset det enkelte device - med mulighed for intelligent tovejskommunikation over flere kanaler.

Informér hurtigt de rette

Tryk hurtigt på knappen og send automatisk information til de rette med en præ-konfigurerede type eller med en fleksibel opsætning afhængigt af behov.

Arbejd jer gennem krisen med relevante kontroller og rollebaseret adgang

I kan tilføje prædefinerede opgaver afhængigt af hændelsestype for at sikre jer, at I får udført de relevante kontroller og opgaver i forbindelse med hændelser og kriser af et generelt format. Med mulighed for at tilføje yderligere ad hoc-opgaver, men også at fravælge prædefinerede opgaver, som ikke viser sig at være relevante i den specifikke situation. 

Giv læseadgang til dem, der skal bruge det, og lad andre stå for aktivering, opsætning og arkivering af hændelser med den rollebaserede adgang, som vi giver mulighed for.

Krisestyring skræddersyet til forskellige behov og brancher

Kan bestå af
MANAGEMENT DASHBOARD

Gør det muligt på samme tid at overvåge og arbejde på flere niveauer af information vedrørende en given situation. 

  • Fuldt overblik over hændelsen på ét skærmbillede.
  • Mulighed for flere niveauer af dashboard på samme skærm.
  • Med RMG C3 Management Dashboard får I et større overblik over hændelserne og dermed hjælp til at sikre driften.
  • Giver ledelsen det fulde overblik, så de har det rigtige beslutningsgrundlag.
Service Management Hændelser

Modul til at rapportere, håndtere og opfølge på alle typer af hændelser, uheld, afvigelser eller anbefalinger. I får let adgang til aftalte procedure- og arbejdsgangsbeskrivelser.

  • Effektiv sagsbehandling, der er let og overskuelig.
  • Sikrer de forskellige arbejdsgange og processer, som du finder nødvendige.
  • Oplysninger skal kun tastes én gang på hver enkelt sag.
  • Håndtering kan varetages af forskellige afdelinger – alt efter behovet for information og handlinger.
  • Et centralt overblik og gode værktøjer til at håndtere de indtastede informationer.
Konferencekald

Få et fælles grundlag for beslutninger ved hurtig samling af relevante personer.

Statusmøde - Krisesituation - Ad hoc direktions- og bestyrelsesmøde – Projektmøde – Informationsmøde.

  • Ideelt system til krisegrupper, direktioner og bestyrelser, hvor det er vigtigt, at de ansvarlige personer er informeret og involveret.
  • RMG C3 sikrer kontakt ved kontinuerligt at ringe på personernes telefoner, indtil der opnås kontakt – uanset hvor i verden personerne befinder sig.
  • Deltagerne sikres hurtig fælles forståelse af situationen og dermed fælles beslutningsgrundlag.
  • Med den automatiske log registreres mødet samt alle beslutninger taget i den forbindelse til dokumentation.
MASS COMMUNICATION

Skab hurtig kontakt ved krisesituationer eller planlagte begivenheder.

Information - Alarmering - Evakuering - Mobile medarbejdere. 

  • Skaber hurtigt kontakt, når det betyder mest.
  • Løser udfordringen med at udsende mange SMS eller mails i disse situationer og den efterfølgende behandling af de indkommende svar.
  • Svar håndteres på en intelligent måde således, at den videre behandling gøres nem og overskuelig.
  • Bestem selv, hvordan kommunikationen skal foregå – én- eller tovejskommunikation - med eller uden respons på den udsendte information.

Vi har over 20 lokale telefonnumre registreret over hele verden for at sikre modtagelse og afsendelse af svar ved brug af telefoni.