RMG C3 Krisestyring håndterer al den fornødne kommunikation for jer i forbindelse med en krise eller alvorlig hændelse. Hold alle jeres relevante interessenter - på tværs af organisationen - i loopet med automatiske telefonopkald, SMS'er, emails og app notifikationer. Til alle i organisationen eller til udvalgte grupper/individer. I hjælpes til sammenhængskraft, når krisen kradser - selv som en større eller kompleks organisation.
I får et moderne og enkelt interface, der sikrer jer en intuitiv brugeroplevelse, og platformen er under løbende udvikling. Det bliver enklere for jer at gøre opmærksom på og arbejde med en hændelse, så jeres brugere kan være selvkørende med et minimalt niveau af introduktion - fra dag ét.
(videoafspilning kræver accept af cookies - Cookies Ja / Nej)
Når krisen rammer gælder det om at være parat med det rigtige værktøj. Vi tilbyder enkel krisestyring, der giver et samlet overblik, og som kan bruges til større og mindre hændelser. Til indrapportering fra marken med computer, smartphone eller tablet - tilpasset det enkelte device - med mulighed for intelligent tovejskommunikation over flere kanaler.
Tryk hurtigt på knappen og send automatisk information til de rette med en præ-konfigurerede type eller med en fleksibel opsætning afhængigt af behov.
I kan tilføje prædefinerede opgaver afhængigt af hændelsestype for at sikre jer, at I får udført de relevante kontroller og opgaver i forbindelse med hændelser og kriser af et generelt format. Med mulighed for at tilføje yderligere ad hoc-opgaver, men også at fravælge prædefinerede opgaver, som ikke viser sig at være relevante i den specifikke situation.
Giv læseadgang til dem, der skal bruge det, og lad andre stå for aktivering, opsætning og arkivering af hændelser med den rollebaserede adgang, som vi giver mulighed for.
Vi understøtter krise- og hændelseshåndteringen i flere, store og internationale virksomheder. Blandt andet er vi at finde i Carlsberg, der netop har haft stor gavn af at bruge krisestyringen på tværs af lande- og kulturbarrierer og vertikalt i organisationen. Vi har også flere flyselskaber, der med vores RMG C3 tager hånd om incidents.
Vi og vores software understøtter beredskaberne til både håndtering af kriser og dagligt arbejde, og mange kommuner og beredskaber bruger netop vores krisestyringsløsninger til at understøtte både samarbejde imellem organisationerne og internt. Det giver mulighed for et samlet overblik og læring på tværs.
I får et intuitivt system, som kræver minimalt i opsætning, og brugerne er selvkørende fra dag ét til hurtig hændelsesregistrering og adgang til relevante supportdokumenter.
Som uddannelsesinstitution har man ofte et noget andet behov for at kunne ramme mere løst tilknyttede personer, og der kan oftere være mange personer samlet ét sted. Hér kan vi hjælpe med daglig håndtering af tekniske alarmer til relevant personel, advisering om mindre hændelser til alle studerende eller mindre grupper og lignende, men vi understøtter også håndtering af deciderede kriser, såsom mediehåndtering og trusler.
Vi har mulighed for at sende information og modtage indkommende data på flere kanaler - som er separat fra jeres andre it-systemer, og dermed øger jeres robusthed. Samtidig kan I på denne måde indsamle respons og anden information i et samlet overblik.
Gør det muligt på samme tid at overvåge og arbejde på flere niveauer af information vedrørende en given situation.
Modul til at rapportere, håndtere og opfølge på alle typer af hændelser, uheld, afvigelser eller anbefalinger. I får let adgang til aftalte procedure- og arbejdsgangsbeskrivelser.
Få et fælles grundlag for beslutninger ved hurtig samling af relevante personer.
Statusmøde - Krisesituation - Ad hoc direktions- og bestyrelsesmøde – Projektmøde – Informationsmøde.
Skab hurtig kontakt ved krisesituationer eller planlagte begivenheder.
Information - Alarmering - Evakuering - Mobile medarbejdere.
Vi har over 20 lokale telefonnumre registreret over hele verden for at sikre modtagelse og afsendelse af svar ved brug af telefoni.