SaaS står for Software as a Service og betyder kort og godt, at I nemt kan tilgå vores software over internettet. I kan bruge en almindelig browser, og I har også mulighed for at tilgå systemet via en smartphone eller tablet. Dermed slipper I for at installere og opdatere programmer og vedligeholde en server.
Vi tilbyder individuel sammensætning og eventuelt skræddersyning af vores moduler, så I får de moduler, der passer til jeres behov, uden at skulle købe et stort system, hvor I kun bruger 10% af systemet. Det gør det billigere og mere overskueligt for jer. Der er mulighed for selv at konfigurere opsætning i vid udstrækning.
Vi tilbyder en bred palette af moduler og funktionaliteter, som vi har samlet i et system med én indgang - i vores softwareplatform. Systemet kan snakke sammen med andre systemer om nødvendigt, og I kan nemt modtage notifikationer og informationer via mail. Vores softwareplatform er designet til at være fleksibel og kan tilpasses jeres specifikke behov. Hvis I har brug for yderligere information, er I velkomne til at kontakte os.
Vores afsæt og baggrund er en risikostyringstankegang: Man bør forberede sig på de hændelser, der er i krydset mellem konsekvens og risiko. Det er vigtigt at have en afvejet risikostyring, hvor man tager de rette risici. Vi hjælper vores kunder med at navigere gennem de unormale forhold, der er foran dem. Ved at anvende de rigtige navigationssystemer er chancen størst for, at det lykkes.
Nogle risici kan man ikke undgå, mens man med andre kan afbøde eller reducere effekterne. Fx kan man reducere omfanget af tingskader og arbejdsskader, hvis man véd, hvor man skal sætte ind. Og at man bør sætte ind. Hér er troværdige og brugbare skadesdata en nødvendighed, som indsamles effektivt ved sagsbehandlingen.
FORSIKRING & ARBEJDSSKADER
En krise - eller alvorlig hændelse/situation - er en manifestering af en risiko med muligt stor konsekvens. For at navigere bedst muligt igennem kriser bør man som organisation allerede være beredt inden krisen, hvis man gerne vil kunne operere hurtigst muligt - og overleve krisen bedst muligt. Derfor kan vi klart anbefale etablering af en decideret krisestab med aktører fra forskellige steder i organisationen.
Krisestaben bør bedst muligt kunne tage beslutninger, kommunikere og kontrollere nødvendige tiltag - og dermed udføre kvalificeret krisestyring. I værktøjskassen bør staben have software, der letter arbejdet, så usikkerheder mindskes gennem intelligent kommunikation og distribuering af information.
MANAGEMENT DASHBOARD
MASS COMMUNICATION