Understøtter data og informationer, der kommer ind via disponeringssystemer, og gennem opsætning løse opgaver automatisk.
Når der er brug for import og eksport af data til og fra andre systemer og til at få data vist på en let og intuitiv måde.
Kan opsættes, så oversigt vises på storskærm og endda vises med ”Breaking News”, når det er nødvendigt for at skabe særlig opmærksomhed.
Modul til at rapportere, håndtere og opfølge på alle typer af hændelser, uheld, afvigelser eller anbefalinger. I får let adgang til aftalte procedure- og arbejdsgangsbeskrivelser.
Prædefinerede geokodede adresser giver hurtig tilgang til at definere områder og tilføje egne data.
Få et fælles grundlag for beslutninger ved hurtig samling af relevante personer.
Statusmøde - Krisesituation - Ad hoc direktions- og bestyrelsesmøde – Projektmøde – Informationsmøde.
Skab hurtig kontakt ved krisesituationer eller planlagte begivenheder.
Information - Alarmering - Evakuering - Mobile medarbejdere.
Vi har over 20 lokale telefonnumre registreret over hele verden for at sikre modtagelse og afsendelse af svar ved brug af telefoni.