Vi tilbyder en bred palet af moduler og funktionaliteter, som vi har samlet i et system med én indgang - i vores softwareplatform.
I får de moduler, som passer til jeres behov, uden at skulle købe et stort monstrum, hvor I kun bruger 10% af systemet. Det gør det billigere og mere overskueligt for jer.
Gennem indsamling af data får I den bedst mulige baggrund for at kunne træffe sunde beslutninger. I forhold til både operationelle og overordnede, strategiske tiltag. For at satse på de emner, der giver mening for jer - efter vurdering af potentielle risici og konsekvenser.
SaaS står for Software as a Service og betyder kort og godt, at I nemt kan tilgå vores software over internettet gennem en browser.
Dashboards sammensættes ud fra en vifte af funktionelle widgets. Se en oversigt over vores kernefunktionalitet og mere specialiserede kategorier af widgets nedenfor.
For at give den bedst mulige beslutningsstøtte og -eksekution har vi moduler til
Find de rette moduler til jeres behov - til daglig drift og kriser.
Giver mulighed for registrering af krænkelser, voldshandlinger - både verbalt og fysisk - eller interne hændelser.
Få et fælles grundlag for beslutninger ved hurtig samling af relevante personer.
Statusmøde - Krisesituation - Ad hoc direktions- og bestyrelsesmøde – Projektmøde – Informationsmøde.
Skab hurtig kontakt ved krisesituationer eller planlagte begivenheder.
Information - Alarmering - Evakuering - Mobile medarbejdere.
Vi har over 20 lokale telefonnumre registreret over hele verden for at sikre modtagelse og afsendelse af svar ved brug af telefoni.
Designet specifikt til beredskaber. Overblik over udrykninger, indsatsplaner m.m. – med streetview, visning og direkte redigering af relevant info - fx vandforsyning, nøglebokse og meget andet. Med eller uden opkobling til vores ODIN-modul – også til jeres risikobaserede dimensionering (RBD).
Prædefinerede geokodede adresser giver hurtig tilgang til at definere områder og tilføje egne data.
Hurtig, let og enkel måde at administrere forsikringsskader og/eller arbejdsskader.
Målret indsatsen og forebyg bedre med ForsikringsGIS.
Identificér udsatte områder. Hvor foregår der mest hærværk? Hvilke steder registreres flest køretøjsskader? Hvor forekommer de mest omkostningstunge skader?
På det dynamiske kort kan I sammen med skaderne få vist placering af skoler, plejehjem, alarmcentraler m.m., kontaktinformationer og indsatsplaner for de forskellige lokationer. Samt placering af tv-overvågning og andre anlæg.
Forsikringsskaderne anmeldes i RMG C3. Ved tilføjelse af ForsikringsGIS får I et geografisk overblik over de lokationer, der fylder mest i skadesbilledet, og dermed får den centrale ledelse det optimale beslutningsgrundlag for, hvor det er vigtigst at sætte ind.
Med kortvisningsmodulet kan I vælge data-lag til og fra, så fx hærværk kan separeres fra bilskader, og I kan klikke direkte videre til den enkelte anmeldelse eller de tilknyttede kontaktinformationer, indsatsplaner m.m. Alarm- og vagtpatruljer kan få vist tegninger, nødvendige kontaktoplysninger osv., hvilket vil gøre deres indsats mere effektiv.
Med det geografiske overblik samles tingskader, lokationer og yderligere information på samme kort. Hermed får I et velfunderet beslutningsgrundlag for fremtidige forebyggende indsatser, såsom opsætning af kameraer og alarmer, yderligere SSP-samarbejde, patruljering og andre tiltag.
Hurtig og automatisk udsendelse af information til ansatte, studerende og samarbejdspartnere
på uddannelsesinstitutioner med én eller flere lokationer. Til kriser, alvorlige hændelser og tekniske alarmer.
Hér får I et dynamisk modul, der følger jeres behov for styring og kontrol af aktiver.
Alle typer af aktiver kan administreres – fx personer, biler, udstyr, bygninger, uddannelse, funktioner mv – men også sammenhænge mellem mennesker og ting, så mulighederne er mange.
Modulet opsættes med de ønskede aktivtyper, så man opnår det optimale udgangspunkt for den fremadrettede administration. Opnå overblik gennem registrering af sammenhænge og automatiske notifikationer, når fx en medarbejder registreres som deltager på et kursus.
Indberetningsmodulet benytter integration med jeres disponeringssystem, samler data, og gør det nemt.